Termékek Menü
0

Ingyenes háztól-házig garancia

Kedves Vásárlónk!

Köszönjük, hogy igénybe veszi fogyasztói szerződés esetén nyújtott INGYENES HÁZTÓL 

HÁZIG GARANCIA szolgáltatásunkat. Kérjük, olvassa el szolgáltatásunk részletes leírását, 

igénybevételének feltételeit.

BELFÖLDI SZÁLLÍTÁS

INGYENES HÁZTÓL HÁZIG GARANCIA szolgáltatásunk kizárólag azon termékekre 

vonatkozik, melyek esetében magyarországi szállítási címre történt a rendelés.

ELSZÁLLÍTÁS

A termékkört figyelembe véve igazi ritkaságként garantáljuk, hogy a jegyzőkönyv felvételétől 

számított öt munkanapon belül futárunk elmegy az Ön által megadott címre a 

hibás/kicserélendő/kijavítandó termékért. Szolgáltatásunk a vonatkozó jogszabályi 

rendelkezéseknél az Ön számára kedvezőbb feltételeket biztosít, meggyorsítva és 

egyszerűsítve a hibás termékekkel kapcsolatos ügyintézést.

VISSZASZÁLLÍTÁS

A 19/2014. NGM rendelet alapján törekszünk arra, hogy tizenötnapon belül eleget tegyünk a 

kijavításnak/kicserélésnek. A szervizelés elvégzése után a megadott adatai alapján 

felkeressük a visszaszállítás időpontjával kapcsolatban, majd visszaszállítjuk Önhöz a 

terméket, természetesen díjmentesen.

MÁSODIK KISZÁLLÍTÁS

Ha az előzetes egyeztetés ellenére a megadott időtartamban nem találjuk Önt a megadott 

elérhetőségen, egy alkalommal megkíséreljük az újbóli elszállítást, visszaszállítást. A 

második kísérlet sikertelensége esetén azonban cégünk mentesül a szolgáltatás díjmentes 

teljesítése alól.

CSOMAGOLÁS

Kérjük, hogy a terméket az eredeti csomagolásban, vagy szállításra alkalmas 

csomagolásban adja át futárunknak. Nem megfelelő csomagolás esetén a termék 

szennyezhet és szennyeződhet, illetve a szállítás közben sérülések keletkezhetnek rajta. A 

termék nem megfelelő csomagolása miatt, szállítás közben bekövetkezett sérülésért cégünk 

felelősséget nem vállal.

KIVÉTEL A SZOLGÁLTATÁS ALÓL

A bejelentési jegyzőkönyv kitöltése után minden esetben házhoz megyünk a hibás termékért. 

Az INGYENES HÁZTÓL HÁZIG GARANCIA szolgáltatásunk abban az esetben teljes körű 

és díjmentes, ha a terméket rendeltetésszerűen, a használati útmutatónak megfelelően 

használta. Ha az átvizsgálást követően bizonyítható, hogy a meghibásodás a vásárlást 

követően keletkezett, és fogyasztónak minősülő ügyfeleink garanciális (szavatossági, 

jótállási) igényét elutasítjuk, külön egyeztetés alapján igyekszünk az Ön számára megfelelő 

megoldást ajánlani, melyek a következőek lehetnek: 

1. Díjmentesen visszaszállítjuk a hibás terméket

2. Szervízdíj/javítási költség ellenében elvégezzük a szükséges munkálatokat a 

terméken és díjmentesen visszaszállítjuk Önhöz.

Az INGYENES HÁZTÓL HÁZIG GARANCIA szolgáltatásunk érvényesítéséhez 

mindenekelőtt kérjük, töltse ki és küldje el címünkre az alábbi bejelentési jegyzőkönyvet a kényelmesebb 

ügyintézés érdekében. Jegyzőkönyv letöltés.

Amennyiben nincs lehetősége jegyzőkönyvünk kitöltésére, kérem a lentebbi, bejelentési űrlap kitöltését.

Amennyiben a jegyzőkönyv kitöltésével kapcsolatosan problémája támad, kérjük hívja a 

honlapunkon feltüntetett telefonszámot a telefonos jegyzőkönyvfelvétel érdekében. Mi a 

lehető leghamarabb hívni fogjuk Önt a szállítással, időpont egyeztetéssel kapcsolatban.

AZ INGYENES HÁZTÓL HÁZIG GARANCIA kizárólag fogyasztói szerződés keretében 

érvényesíthető.

Bejelentési űrlap:


Összehasonlítás
Kérdése van? Sürgős segítséget szeretne?

Szakértőink visszahívják Önt, hogy szempontjait, problémáját megismerhessük, és a legjobb megoldást nyújthassuk!
Vagy adja meg adatait a visszahívásunkhoz, vagy hívja most kollégánkat az ingyen-hívóval!